دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۸:۰۵

حفاری و تکمیل ١٩٣ حلقه چاه در کارنامه سال ٩٥ شرکت ملی حفاری

ایران دریلینگ: شرکت ملی حفاری ایران در سال ٩٥، حفاری و تکمیل ١٩٣ حلقه چاه نفت و گاز به متراژ ٢٩٣ هزار و ٦٠٥ متر را در کارنامه خود ثبت کرد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، ناصر قلی پور، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران این خبر را اعلام کرد و افزود: تکمیل ٥٠ حلقه از این چاه‎ها ٧٤٢ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده تحقق یافته است. وی گفت: این شرکت ٧٤ دکل حفاری در اختیار دارد که اکنون ٦٨ دکل در موقعیت‎های عملیاتی از جمله میدان‎های مشترک در حال حفر چاه‎های توسعه‎ای، توصیفی، اکتشافی و تعمیری تکمیلی هستند. به گفته قلی‎پور، هم اکنون ١٠ دستگاه حفاری خشکی و ٢ دستگاه دریایی این شرکت در پروژه‎های حفاري در میدان‎های مشترک نفتی آزادگان جنوبی، آذر و فاز ١٤ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در مدار عملیات قرار دارد و ٥٦ دکل حفاری خشکی و دریایی نیز در دیگر مناطق عملیاتی مشغول به‌کار است. پنج دکل نیز در برنامه تعمیرات دوره‎ای (اورهال) در سایت بازسازی شرکت قرار دارد.

تکمیل نخستین حلقه چاه نفتی در سال ٩٦
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پایان عملیات حفر و تکمیل نخستین حلقه چاه نفتی در سال جدید، عنوان کرد: این چاه توسعه‎ای (جدید) در میدان نفتی پارسی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل شده است. وی افزود: عملیات حفاری چاه شماره ٨٨ پارسی از اواسط مهرماه سال گذشته آغاز و پنجم فروردین ماه امسال به پایان رسید و تحویل کارفرما شد. قلی پور با بیان این‌که کار در صنعت حفاری تعطیلی ندارد، تصریح کرد: تلاشگران این عرصه در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی در اقصی نقاط نفتخیز کشور در هفت روز نخست سال ٩٦ موفق به حفر پنج هزار و ٤٧١ متر چاه های نفت و گاز شدند.



  کد خبر : 1784
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :